Чому «ягуар» це не «ренджровер»

05 листопада 2019 АвтоДіло
Share Button
«Ягуар»
У компанії JLR (JaguarLandRover, якщо хто не в курсі) завжди було чітке розподілення ролей: якщо тобі треба grace/pace/space – ти купуєш «ягуар», а якщо тобі треба їздити по ста пятдесяти акрах свого помістя в погану погоду – то це «лендровер» або якщо ти багатий – «ренджровер». В останнього, у кращі його часи, був двигун від «ягуара», матеріали салону від «ягуара», себто це був такий собі повнопривідний особистий кабінет з гарним звуком двигуна. І всіх цей розподіл влаштовував багато років.

Jaguar F-Pace 2019

Тому, коли з’явився перший Ягівський «кросовок» F-Pace – я був розгублений. Навіщо компанії зі світовим іменем робити щось подібне? Навіщо квазіпозашляховик «Ягуар», якщо є справжній позашляховик «Лендровер»?

Думав, що зрозумію, коли побачу наживо, але ні – я був на допрем’єрному показі, машина мені дуже сподобалась, але розуміння її це не додало. Ну і оскільки, очевидно, що враження про машину з показу ніхто не створює – я проїхався на ній трохи, та переконався, що вона норм навалює і керується, як чесний «ягуар», але оце й все.

Так що я на три роки забув про цю машину.

Jaguar багато років офіційний транспорт Team Sky

А вона тим часом росла і мужніла, возила велосипеди на Тур Де Франс, стала дуже популярна і донедавна робила 80% продажів марки в Україні. Нормальний такий показник, як на мене.

Тому я вирішив переглянути своє ставлення і, гарно забувши перше враження – to rediscover для себе Jaguar F-Pace – і з цією метою покататися на ньому кілька днів в звичайному циклі позаміського життя.

Grace. Pace. Space. Allroad and 4×4

І от цього разу я зрозумів, що це за звір, майже одразу. Може то старість, може досвід, а може ще якась «єрунда», але факт є фактом – тепер я знаю, що це таке і можу вам розказати.

Почнемо з того, що це не «ровер». Людина, яка купує «ленд/рендж ровер», купує можливість проїхати де завгодно. Я не знаю машин, які зі стоку здатні творити те, що творять LR на болотах. Зрештою, знамените (вже покійне) раллі Camel Trophy відбувалось саме на «лендроверах».

1001 відмінність від салону RangeRover

А це – «ягуар». Тут такого нема і воно тут не потрібне. Ніхто не буде робити на «ягуарі» налаштувань ходової болото/пісок/сніг – просто тому, що джентльмену западло їздити на «ягуарі» в такі місця. Натомість є налаштування коробки і двигуна – звичайна/комфорт/спорт, що є більш природнім для породистого і швидкого кота.

Порода в кожній лінії

Бо, як пасує правильному породистому котові – F-Pace робився на базі XF, кайфового швидкого «седана». Тому оця от «седанистість» тут відчувається практично всюди, досить вам лише сісти в салон. Тут немає відчуття, що ви у позашляховику чи кросовері, ви не сидите «на табуретці», ні – ви в гарному кріслі біля каміну. Як і личить відчувати себе в «ягуарі».

Таким чином, ми маємо досить унікальну річ – «спортседан», який виглядає як «кросовер». А при цьому рулиться і відчувається, як «спортседан». Ви скажете – ха! нічого такого! ми вже тут бачили всякі Х5, Х6, GLC та інший непотріб. Но ніт, дорогі мої, бо всі ці апарати, які спадають вам на думку – будуть просто швидкими «кросоверами». Але в жодному з них ви не будете почувати себе як в нормальній машині. Повірте, я пробував.

Цей силует не сплутаєш ні з чим

Він м’який, хоча не має спеціальної магнітно-резистентної підвіски, він швидкий, хоча під капотом має всього дволітровий дизель, він неймовірно гарний, він уміє висувати підніжку, щоб дітям було зручно залізати, він просторий, він має скляний дах, щоб діти ворон рахували, він з біса красивий всередині – ну бо це ж «ягуар», він керується як «ягуар», а бордюрів не боїться як «лендровер».

F-Pace SVR, 550 коней під капотом

І кожного ранку ти виходиш з дому, підходиш до цієї машини, ти читаєш напис ззаду на дверях. Ти милуєшся її формами і лініями. І ти розумієш, що це, чорт забирай, Jaguar. І байдуже на той кліренс і кузов.

Бо коли ти сідаєш в нього – незважаючи на те, що органи управління, практично, уніфіковані з LR– це бісів Jaguar. Ти не сидиш у тракторі, оздобленому мореним дубом і шкірою «коноллі».

Ніт. Ти сидиш в «ЯГУАРІ». Справжньому. Стовідсотковому.

Салон базової комплектації

І ніби – якби всього цього було мало, хлопці з Касл Бромвіч перевершили себе ще й ціною…. У базовій комплектації – салон як от на фото – F-Pace коштує 45к євро. Не знаю, як кому, але я б за аналогові стрілки на дашборді ще б доплачував…

Спробуйте.

Вам сподобається :).

Любомир Футорський,

для ІП «Діло»

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі