На Львівщині запрацює ще одна система, яка зважує автомобілі в русі

24 червня 2021 Львів
Share Button
На автомобільній дорозі Н-09 Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів поблизу с. Шоломинь, км 430 завершуються роботи із влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху – зважування-в-русі WIM.

Про це повідомили у пресслужбі автомобільних доріг Львівської області.

Зважування-в-русі (Weigh-in-Motion, WiM) — це розумна система комплексного збору інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами. Вона здійснює моніторинг руху на дорогах у режимі реального часу за допомогою обладнання, яке монтується в верхньому шарі покриття автомобільних доріг або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів.

«Розумна система цілодобово моніторитиме навантаження транспорту на дорогу. Завдяки спеціальним датчикам, що вмонтовані в дорожнє покриття та камерам, які знаходяться над дорогою, комплекс фіксуватиме параметри автомобіля, його загальну масу та розподіл по осях, габарити, швидкість, номерні знаки, а також, час та дату, коли проїхав автомобіль», – розказує Олег Береза, керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області.

На Львівщині влаштовані два такі комплекси для зважування в русі транспортних засобів.

Окрім дороги Н-09, WIM вже працює в тестовому режимі на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп поблизу с. Гірне, км 631.

Система WIM відповідає не лише за зважування транспорту, але й збереження, аналіз та обробку даних.

За статистикою кожна п’ята вантажівка рухається перевантаженою. Створення такої системи дозволяє реагувати на конкретні порушення та передавати їх цільовим органам, збирати важливу статистичну інформацію і здійснювати прогнози.

Система WiM запобігає інтенсивному руйнуванню українських доріг, а саме: утворення колійностей, тріщин і вибоїн майже одразу після введення доріг в експлуатацію після будівництва чи ремонту; знижує фактор безпеки для учасників дорожнього руху — перевантаження вантажівки на 25 % збільшує її гальмівний шлях удвічі (за несприятливих погодних умов цей показник зростає ще більше). Це призводить до того, що у критичних ситуаціях подібними транспортними засобами неможливо адекватно керувати.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі