За 20 секунд до аварії подумав про фатальність такого водіння, – очевидець ДТП, в якій загинула львів’янка

22 січня 2020 Львів
Share Button
У неділю, 19 січня, неподалік села Кам’янка на Житомирській трасі Nissan Juke, за кермом якого перебувала 25-річна Соломія Островська, виїхав на зустрічну смугу і зіткнувся з вантажівкою Volvo. Внаслідок ДТП водійка Nissan Juke загинула на місці події.

Очевидець ДТП – Олексій Філановський – у соцмережі розповів, що передувало пригоді.

«Вчора (20 січня, – ред.) я став безпосереднім свідком трагедії на трасі. І це був той випадок, коли за 20 секунд до аварії сказав, що такий стиль водіння загрожує неприємностями», – пише очевидець.

«Отже, львівська траса, під’їзд до Житомира. За мною в лівій смузі їде машина, яка, незважаючи на досить високу швидкість, не дотримується дистанції…

Далі ми в’їжджаємо на житомирську окружну, на якій зараз йде ремонт.

Через кілька кілометрів свіжий знак обмеження – 20 км. Я скидаю, «ніссан» негайно мене обганяє. …Коли на ділянці з явними ознаками ремонту ставлять знак двадцять, а на вулиці темно, ризик потрапити в яму, дорожній шов або ще на якусь біду зростає в кілька разів. Ігнорування цієї обставини – ризик, який важко виправдати виграшем за часом, оскільки трафік все одно щільний, а на цій ділянці по одній смузі в кожну сторону.

Обігнавши мене, «ніссан» виявляється ще за двома машинами. Бачачи найближчу до себе, водій, очевидно, вирішує здійснити обгін. При цьому машина, яка їде перед нею, вже практично порівнялася з фурою, що їде назустріч. Тобто, обгін двох машин одним маневром неможливий. Ймовірно, в цей момент водій невірно оцінює ситуацію, не помічаючи другої машини, або ігноруючи її. Тут ми переходимо від агресивного і безтурботного водіння до нездатності адекватно оцінити дорожню обстановку.

Виїхавши на зустрічну смугу, водій виявляється перед фурою, і повинен розуміти, що обгін неможливий і треба повернутися, добре, що попутні машини ще далеко. …Машина їде прямо назустріч фурі по її смузі», – пише Філановський.

«Всі ми користуємося якимись девайсами в машині, але дуже багато з нас, які звикли до пересування в пробці, просто не усвідомлюють, скільки метрів проходить машина за півсекунди навіть на швидкості в 70 – 80 кілометрів на годину. На трасі це стає критичним. Навіть кинутий в бік погляд може бути фатальним для недосвідченого водія.

Машини зближуються, і коли вони вже зовсім поруч, водій втрачає концентрацію. У нього є теоретична можливість уникнути найстрашнішого, пішовши лівіше в кювет, і підставивши порожню пасажирську сторону (водій один в машині). Але в останню мить водій вивертає кермо, намагаючись повернутися в свою смугу, а на це вже не вистачає ні часу, ні простору», – йдеться в дописі.

Іноді ми ігноруємо свіжі знаки, тому що наші дорожники можуть поставити все, що завгодно.

Іноді ми йдемо на обгін «а раптом».

Іноді ми листуємося за кермом.

Практично завжди ми ігноруємо курси контраварійного водіння.

На жаль, навіть якщо ми прищіпаємось, стежимо за станом машини і міняємо гуму, ми не застраховані від трагедій при безтурботному або агресивному водінні.

І на трасі цей ризик збільшується.

Нагадаємо, 25-річна власниця відомої львівської клініки загинула у ДТП

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі