
Як пише ЦТС з посиланням на повідомлення “Укравтодору”, “автобан пройде територіями Львівської та Закарпатської областей і стане альтернативою ділянці М-06 Київ-Чоп”.
Згідно з меморандумом, «Онур» за свій рахунок підготує пропозицію щодо державно-приватного партнерства. Зокрема, мова йде про розробку техніко-економічного обґрунтування проекту.
У 2021 році планується розробка проекто-кошторисної документації. Розробка техніко-економічного обґрунтування дозволить спроектувати оптимальний маршрут, а також реалізувати проект з максимальним економічним ефектом для держави. Після розробки техніко-економічного обґрунтування можна буде провести тендерні процедури і почати будівництво.
«Одним із напрямків, який ми активно розвиваємо, є державно-приватне партнерство в дорожній галузі. Це вже другий такий меморандум для залучення приватних інвесторів, який цього року підписав Укравтодор. Перший був підписаний з «Автомагістраллю Південний» і стосувався розробки техніко-економічних обґрунтів маршруту Краківець-Броди-Рівне.
Зараз ми плануємо ще один концесійний проект траси Стрий-Мукачево з «Онур Таахгут Тасімачілік», який зарекомендував себе як надійний підрядник «Укравтодору» в ряді проектів», – прокоментував керівник Укравтодору Олександр Кубраков.
Коментарі