
“Якщо світова спільнота може говорити про дефіцит продовольства в світі через неможливість експорту українського зерна, то ми повинні наважитися і розблокувати порти (українські – BNS), щоб кораблі могли плавати. Другий варіант – використовувати існуючу інфраструктуру – це транспортування зерна через Білорусь, що дало б можливість використовувати всі потужності Клайпедського порту, а також потужності латвійських і естонських портів. Для цього потрібен своєрідний гуманітарний коридор через Білорусь”, – сказав Скуодіс, передає delfi.lt.
За словами міністра, переговори щодо такого коридору ведуться, але за це повинні відповідати міжнародні структури – ООН або Єврокомісія.
“Переговори (по коридору – БНС) ведуться, але це в першу чергу відповідальність міжнародних структур – досягти певних домовленостей, тому що якби український вантаж надійшов з Білорусі, ми б його точно прийняли”, – сказав міністр транспорту. За словами Скуодіса, основною проблемою транспортування українського зерна до Литви в обхід Білорусі є недорозвиненість залізничної інфраструктури на західному напрямку.
Коментарі