
Про це повідомляють у пресслужбі відомства.
“23 грудня 2020 року на засідання уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги.
Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною. Єдина мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні”, – йдеться у повідомленні.
Також зазначили, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.
Крім цього, у відомстві нагадали, що у листопаді Укравтодор спільно зі IFC (Світовий Банк) та Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
На першому етапі планується передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, натомість він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду.
Коментарі