Ексспівробітник “Букв” стверджує, що видання у 2019-му “робили із Зеленського наркомана”

22 грудня 2021, 10:00 Політика
Share Button
Фото з відкритих джерел
Власники видання "Букви" причетні до піар-кампанії з очорнення кандидата у президенти Володимира Зеленського під час виборів глави держави у 2019 році.

Про це у Facebook 20 грудня написав колишній співробітник видання Владислав Волков.
“Пам’ятаєте, як між першим і другим туром президентських виборів 2019 року інтернет заполонили меседжі “Слуга Урода” та “Зеленський – наркоман”? Сьогодні панує думка, що саме така брудна кампанія та агресивна риторика позбавила п’ятого президента шансів на переобрання та маргіналізувала його аудиторію. Але тоді команда [Петра] Порошенка будувала на цих меседжах виборчу кампанію, а сам він закликав Зеленського здати аналізи. Але чи не задумувалися ви, що ж то за технологи робили із Зеленського наркомана?” – запитав Волков.

Він стверджує, що друкуванням листівок та розповсюдженням цих меседжів у соцмережах займалися власники видання “Букви”.

“Для замовника все виглядало, мабуть, дорого. Але за фактом було доволі скромно: листівки із “Зе_наркоманом” друкував брат [співзасновника “Букв”] Петра [Терентьєва], а сам він надавав вказівку розвішувати їх по місту SMMникам. Аби сильно не запарюватися, просив зробити кілька десятків фото – ніби листівки висять по всьому місті. Замовникам відправляв, розказуючи про багатотисячні тиражі”, – заявив Волков.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі