Електричні звірі та де їх шукати. Електроягуар. День перший

28 серпня 2019, 14:37 АвтоДіло
Share Button
Фото: Вікіпедія
Більшість з вас знає, що за кермом Jaguar i-Pace я перебуваю не вперше, не вдруге і навіть не втретє. Але є одна суттєва різниця між тим, що я задумав зараз, і тим, що робив раніше.

Раніше наше знайомство зводилось до такого, я б сказав, аналогу casual sex у кабінці для примірки магазину Marks & Spencer – максимально швидко отримати максимальний кайф. Сів, вирубив рекуперацію на мінімум, настроїв підвіску, настроїв реакцію педалі акселератора і гальма, врубав динамічний режим – і ПОГНАЛИ.

А от цього разу – це буде шось більше схоже на першу спробу спільного проживання молодої пари в одній квартирі, хоча б протягом кількох днів. Іншими словами – тест: як пристрасть вписується в щоденну рутину життя.

Отже день перший

Перший день відразу ознаменовується новими знаннями.

Зарядка

Від звичайних 220V/6A, що живуть в розетці, Електрояг з 0 до 100% буде заряджатись півтори доби.

Чи це довго?

Так. Мало би бути в рази швидше, що в принципі конструктивно закладено і реалізується – просто я ще не зрозумів як саме, хоча кабель для «в рази швидше» у мене є, тре лише розібратись.

Чи напряже це мене при щоденному використанні?

Ні. Прості розрахунки кажуть, що заряд через ніч гарантує денний пробіг в 150-170 км. Але ж сам акумулятор дозволяє постійно тримати запас достатній для 470 км пробігу. Запасу в 150 км мені цілком вистачає на день, особливо, коли є впевненість, шо я не зупинюсь посеред дороги – бо після 150 лишається ще 300.

Розхід і рекуперація

Дуже швидко приходить розуміння, що літати в форматі «газ в підлогу» можна, но дорого. Враховуючи, шо цей простий принцип поширюється і на машини з ДВЗ – нічого нового я для себе не відкрив.

Тому що можна повний бак виюзати в спокійному режимі при розході в 8л/100км, а можна дати під хвіст, на всі коні під капотом, і отримати 25л/100км.

На електричці – точно так само.

Однак одна є дуже важлива різниця – ви можете настроїти Електрояг так, що буде і приємно, і голову в підголовник втискати при розгоні – і електрику буде економити. І не ви будете за цим слідкувати – а він сам.

Приміром, я собі такий варіант знайшов – це коли режим ЕКО, а рекуперація на мінімум і дозволено їхати накатом.

І фінальне на нині…

Неймовірна легкість буття

Це власне салон Електрояга, який я тестую

Коли ви сідаєте в салон з ТАКИМИ кріслами, виконаними зі шкіри ТАКОЇ якості, а перед собою бачите дашборд здорової людини, у якому гармонійно поєднуються тач-панелі і всілякі крутилки, які допомагають вам не відриваючись від дороги настроїти собі комфортні параметри температури, чи звуку,

Це власне салон Електрояга, який я тестую. Фото автора

Коли ви бачите це дерево і цей затишок прекрасного британського кабінету, який трохи підрихтували сучасні дизайнери, аби він не був таким, як Вестмінстер, а був таким як Мілленіум Дом, а також для того, щоб бажання сісти у цей салон цієї машини було вашим щоденним «ікіґай» (погугліть слово),

А це кокпіт Електрояга, який на тесті

Коли ви розумієте, шо ви не просто в машині, а в отій машині з фантастичних фільмів – з I, Robot чи Minority Report, до того ж, з інтер’єром дорогої яхти

А це кокпіт Електрояга, який на тесті. Фото автора

Ви починаєте розуміти, що є електромобілі і електромобілі. І між ними безмежна прірва.

Бо можна купити за гроші все, крім стилю. «Ягуар» не придумував ДВЗ, задній привід чи затишок у салоні. Но він став тим, хто зумів це поєднати.

А це складніше, ніж схрестити айпед з колесами, містере Маск:)

Любомир Футорський,

для ІА «Діло»

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі