Дмитро Посипанко

Дмитро Посипанко

Журналіст, політичний оглядач

#міські_переГОНи: Оксана Юринець

Share Button
Фото з відкритих джерел
Політичні канікули даються взнаки.

Усі потенційні кандидати у місцеву владу вирішили набратися сил перед офіційним стартом передвиборної кампанії. У Львові навіть перестали з’являтись заяви про свої наміри балотуватись на посаду Львівського міського голови. Тому сьогодні #міські_переГОНи розкажуть про кандидатку, яка ще публічно не оголошувала про свої наміри позмагатись за головне крісло в Ратуші, але за наявною у мене інформацією, Оксана Юринець точно спробує свої сили у цій битві. І йтиме вона на ці вибори озброївшись брендом “УДАРу Віталія Кличка”.

Народна депутатка попереднього 8-го скликання, обрана від “Блоку Петра Порошенка” на 117-му виборчому окрузі Львова, як безпартійна. У 2019 році теж балотувалась до парламенту нинішнього 9-го скликання, але уже без партійного бренду. Можливо саме відсутність прив’язки до партії Петра Порошенка “Європейська солідарність” і не дозволила їй перемогти на цьому ж 117-му окрузі. Тоді вона набрала 18872 голоси і поступилась лише представникові партії “Голос” Ярославу Рущишину, який набрав на понад 1000 голосів більше. Оксана Юринець намагалась оскаржити результати цих виборів, але суди її не підтримали і відхилили усі скарги.

На виборах Львівського міського голови Оксана Юринець уже пробувала свої сили. У 2015 році вона балотувалась на мера Львова від “Блоку Петра Порошенка”, але зазнала нищівної поразки, набравши лише 4,4% голосів і зайнявши аж 5 місце.

З 2010-го по 2014-ий була депутаткою Львівської обласної ради від партії “УДАР” і очолювала фракцію цієї партії. Свою цьогорічну кампанію Оксана Юринець розпочала, як і більшість її опонентів, із розклеювання білбордів.

Ось такі прості, але реально дієві борди з’явились у Львові нещодавно. Насправді, це одна з найкращих поки що візуальних кампаній. На площинах немає нічого зайвого – лише партійний бренд, її ім’я та прізвище і світлина, яка повинна додати їй впізнаваності у Львові. З кількістю білбордів теж немає перебору, можливо навіть навпаки – їх достатньо мало, щоб вони реально почали додавати впізнаваності. А з часом їхньої появи, Оксана Юринець трохи затягнула. На мою скромну думку, старувати потрібно було набагато раніше. Це хоча б змусило соціологів включати екснардепку у свої опитування. А так Оксана Юринець ще жодного разу не засвітилась у соціологічних дослідженнях, які проводились у Львові та області.

Власних медіа Оксана Юринець не має, тому змушена буде або купляти ефіри, або якось домовлятись. На початку липня у неї була спроба трохи частіше світитись на екранах місцевого телебачення. Комунальне телебачення Львівщини запустило телевізійний проект, у якому щотижня гостею була пані Юринець, і це були телемости, присвячені руху України до НАТО. Не знаю, чи ця тема стане стрижневою в її виборчій кампанії у Львові. Але, якщо це так, то це апріорі провальна стратегія, яка точно не спрацює на виборах у Львівській ОТГ.

Оксана Юринець має свій іменний сайт.

Щоправда, зроблений він був ще під парламентські вибори 2019 року. І після програшу на цих виборах, ним ніхто не займається, тому вона там і зараз перебуває у статусі кандидатки у народні депутати по 117-му виборчому окрузі.

А от із соцмережами справи в Оксани Юринець набагато кращі. Традиційно, як і всі про кого вже писали #міські_переГОНи, у цієї політикині є 2 сторінки у мережі Facebook – приватна і публічна.

Приватну сторінку, яка називається “Оксана Юринець”, потенційна кандидатка на міського голову Львова веде систематично. Там є 4997 друзів та 15009 фоловерів. Контент різноманітний – від сімейних фото до ефірів на місцевих телеканалах. Правда, поки що жодного слова про те, для чого і з чим вона йде на вибори у Львові.

Для агітаційних роликів команда Юринець чомусь створила окрему сторінку у Facebook.

Мені реально важко зрозуміти такий комунікаційний хід. Для чого було створювати окрему сторінку, з достатньо дивною назвою “Львів – ОК Lviv OK” і туди заливати її агітаційні ролики, я так і не зміг вияснити для себе. Тим паче, що у цієї сторінки аж 40 вподобайок. Можливо з часом ми побачимо якусь хитромудру розв’язку цього пазлу.

Із публічною сторінкою Оксани Юринець, яка назвиається “Oksana Yurynets/Оксана Юринець” справи гірші, ніж приватною. Контент там з’являється систематично і він відрізняється від того, що пропонує нам приватна сторінка пані Юринець. Але 3123 вподобальники цієї сторінки – це реально сумно. Особливо, якщо зважити на те, що у свій час Оксана Юринець вкладала у розкрутку цієї сторінки достатньо немалі гроші.

$3370. Саме стільки Оксана Юринець витратила на рекламу своїх постів з червня 2019 року. Але і тут варто зауважити, що останній проплачений допис на цій сторінці з’явився ще в листопаді минулого року. Тому ці гроші пані Юринець потратила за неповних півроку і уже понад 8 місяців нічого не вкладає у свою промоцію.

Присутня Оксана Юринець і в Instagram.

Про нього політикиня не забуває і постійно тішить своїх 8507 фоловерів новими фотографіями. Остання, до речі, з’явилась там 2 дні тому. А от з інформацією “про себе” треба трохи попрацювати, бо в інста Оксана Юринець і далі народна депутатка України. Варто зауважити, що проблеми в Instagram в пані Юринець були і цю сторінку їй банили. Вона навіть створила нову сторінку, назбирала понад 800 фоловерів, але згодом таки відновила попередню і повернулась до її ведення. Тому не дивуйтесь, якщо в Instagram ви знайдете дві Оксани Юринець.

Ось ніби і все, де можна знайти нашу першу кандидатку на Львівського міського голову. Ані Youtube, ані Telegram, ані TikTok. хіба що ще партійні соцмережі їй можуть допомогти. Але тут є дуже великі сумніви, аже “УДАР” фактично не існував останні 6 років.

Традиційно нагадую, що #політичнийтреш має свій телеграм-канал , і там є не лише ті, про кого розповідають #міські_переГОНи, але й багато комунікаційних фейлів від львівських політиків. Тому заходьте туди і підписуйтесь на оновлення.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі