Навчання під час коронавірусу: у МОН розповіли, куди громадяни можуть звертатися зі скаргами

23 жовтня 2020 Життя
Share Button
Ілюстративне фото
Громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу під час пандемії коронавірусу до Державної служби якості освіти.

Про це у п’ятницю, 23 жовтня, повідомляє пресслужба Міністерства освіти і науки України.

“Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи, зокрема, організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти”, – йдеться в повідомленні.

Так, для звернення громадян працюють такі “гарячі лінії”:

  • з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;
  • з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Звернення приймають понеділок – п’ятниця від 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі