Переворот мого світу. Як BMW i3 взула BMW i8

17 вересня 2019, 14:57 АвтоДіло
Share Button
Фото: Любомир Футорський
Одного прекрасного дня випала мені нагода потестувати BMW i8. Але так склалось, що тестувати пропонувалось також і BMW i3, до якого у мене не було жодного пієтету, і сідати в нього я не збирався. Виглядати пафосним козлом не випадало, тож я поїздив на обох. Результат тестів не просто перевершив мої сподівання, а прямо їх перевернув.

Отже, по черзі.

BMW i8

На папері – це лютий і страшний гібридний звір, який розганяється 0-100 за 4,4 сек, при цьому має повний привід, за передню вісь відповідає електричний двигун, а за задню – бензиновий. Бензиновий має аж півтори літри об’єму, турбіну і повинен видавати під 240 коней (що, теоретично, дуже круто, як на півтора літри). Оскільки є бензиновий двигун – є і коробка передач, вона шестиступінчата, робот.

Бездоганний спортивний вигляд. Фото автора

Коли сідаєш в цю машину – сповна відчуваєш весь спортивний дух. Двері відкриваються вгору, а сідати люто незручно – через те, що поріг високий, треба спершу запихати дупу на сидіння, а потім закидати ноги.

Сині акценти натякають на електрику. Хто це взагалі придумав? Фото автора

Відразу стає зрозуміло, що це вам не «шопопало», а спорткар.

І щоб це відчуття спорткару не зникло, краще б вам потім не пробувати на ньому понавалювати. Їздіть повільно і пафосно, щоб навколишні могли гарно розгледіти, яка у вас спортивна машина, і позахоплюватись від душі красою дизайну і риком двигуна (який, щоправда, несправжній, його імітує динамік).

Бо якщо ви спробуєте понавалювати, вас постигне гірке розчарування. Вона не навалює. Зовсім. По прямій – кайфу нуль, розгон сумний, драйву нема взагалі. Щоправда, в поворотах вона прекрасна, але в поворотах прекрасний і будь-який інший BMW, хай навіть найпростіший і втричі дешевший за і8.

І на цій хвилі жорстокого розчарування я сів за кермо BMW i3.

Like a Boss. Фото автора

Який всі вважають непорозумінням і наслідком наркотичної інтоксикації дизайнерів, а тому не люблять і навіть не дивляться в його бік.

А дарма. Бо настільки продуманого міського електрокару я не бачив.

Зручність цієї машини треба викладати в інститутах як еталон.

У неї неймовірно зручно сідати – двері відчиняються навстіж. У неї прекрасний огляд з салону – таке враження, що ви сидите в акваріумі. Прилади і дашборд зроблені і розташовані так – що вам максимально зручно ними користуватись і при цьому вони не лізуть вам в очі і не заважають.

Еталонний доступ до салону, який всі люблять показувати в концептах на автосалонах, але ніхто не пускає в серію. Фото автора

СЗа дизайн дашборду і салону я би давав Red Dot, якби міг – бо настільки просто, стильно, достойно і красиво зробити мало кому вдається. І раніше не вдавалось і баварцям – особливо в частині «просто».

Скандинавський дизайн – який чомусь не у Volvo. Фото автора

Оскільки це електричка, а не гібрид – розганяється вона значно краще за і8 (за відчуттями), а відсутність ДВЗ під капотом дає можливість вивернути передні колеса під немислимим кутом, через що і3 розвертається буквально на пятачку. Колеса, щоправда доволі вузькі, що може бути проблемою зимою – але я не впевнений бо не перевіряв.

На додаток – версія REX (Range EXtender) має малесенький бензиновий генератор, який на ходу заряджає батареї, тож запас ходу – до 400 км на заряді.

Коротко кажучи – я не знайшов в цій машині до чого доколупатись, що в моєму випадку – дуже рідкісний випадок. Більш того, я аплодую дизайнерам за те, що вони, маючи в анамнезі всю дизайнерську історію BMW, зробили машину з чистого листа, не схожу ні на що і бездоганно фукціональну. Мене не то, що не бісили матеріали оздоблення салону, зроблені з перероблених матеріалів – вони мені ПОДОБАЛИСЬ! А я ж анітрохи не хіпстер, люблю барбекю, бурбон, зброю і терпіти не можу ліваків.

Так що, коли я їхав додому з цього тесту – Давид і Голіаф в моїй голові помінялись місцями. BMW i3 – прекрасна машина для міста і якщо ви будете купувати привезену зі США – в її ціновому сегменті вона не має конкурентів. А щодо BMW i8 ….. я промовчу.

Любомир Футорський,

для ІА «Діло»

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі