Попит перевищує можливості: гості львівської «Ресторації Бачевських» масово скаржаться на хамство

Олена Бажанська | 16 серпня 2021, 18:50 Львів
Share Button
Впродовж останнього тижня львів'яни та українські туристи почали масово скаржитись на зверхню поведінку та висловлювання офіціантів «Ресторації Бачевських», що розташований у центрі Львова.

Зокрема, місцева жителька Уляна Куйдич покинула ресторан після того, як офіціант вигнав дівчину з-за столу, повідомляє «Діло».

Подія трапилась у четвер, 12 серпня. За словами львів’янки, того дня близько полудня вона мала зустрітись у місті за своїми гостями, які затримались на обіді, та прийшла до них у ресторан у зал з оранжереєю. Натомість адміністратор та офіціант закладу у грубій формі попросили Уляну Куйдич покинути заклад.

«За кілька хвилин підійшла адміністратор і заявила, що столик заброньований на чотирьох, тому п’ята людина має піти. На питання чи може вона нас пересадити за інший стіл, відповідь була – я можу пересадити її (тобто мене) окремо. Мої гості хотіли скасувати решту замовлень, але саме в цей момент підійшов офіціант з їжею і заявив мені – «Панянко, тікайте звідси». Я просто встала і пішла, а мої гості залишились», – розповідає дівчина.

Також минулого тижня із зневажливим ставленням до клієнтів зіткнулась туристка Наталія Куссуль, яку разом із друзями змусили довго чекати на столик, хоч вільних місць у ресторані було багато.

«Прийшли о 21:20, місця «зайняті» (перед нами в черзі 4 чоловіка). Питаю в адміністраторів, чи є шанс дочекатись. Відповідь: «Шанс завжди є». Вирішили почекати 10 хвилин, бо дуже нам екскурсовод рекомендував цей заклад. І тут починаються чудеса. О 21.25 починають виходити відвідувачі: 4, ще 5, ще сім’я, ще велика компанія вийшла, і ще… На вході велика черга зібралась, всі чекають, що зараз нас запросять. 21:30 – ніхто нікого не запрошує. На питання, чому ж не запрошують гостей звучить відповідь: «Столики то звільнились, але не відомо коли їх приберуть». О 21:36 прошу покликати старшого менеджера. Його не можуть знайти. Це вже стає зовсім не смішно. Ми і компанія із 4 осіб наполягаємо, щоб покликали старшого менеджера. Не знаю, старший чи не старший, але якийсь «мужчина» о 21:40 запрошує піднятись на 2 поверх. А тут – фінал-апофеоз – порожній зал. Гості Львова після калейдоскопу чудових вражень хочуть завершити вечір в атмосферному місці, а тут їх як бидло тримають в черзі при повністю порожньому залі (для достовірності зазначу, що на весь зал лише за 1 столом сиділо 3 людей). А далі починається вже персональне хамство офіціанта. Він просто не помічає наш столик. Дзвінок певно не працює (правда, після 20 спроби викликати офіціанта він таки прийшов в зал, хоч і намагався нас не помітити). Перевірив дзвінок – працює (яка несподіванка)», – написала Наталія Куссуль у Фейсбуку.

Крім того, львів’янка Євгенія Мозгова додала, що у ресторані їй зіпсули сімейну зустріч.

«Сестра замовляла столик на сімейне свято. Я туди не люблю ходити через кухню, але мали прийти всією родиною. Вони подивилися, що нам всім там замало місця буде і мене з дочкою не змогли посадити, навіть на пів дупці, і дуже різко дівчата спілкувалися», – згадує дівчина.

Натомість у ресторані журналістам кажуть, що наразі попит перевищує їх можливості.

«Оскільки наш ресторан логістично доволі складний у роботі, у нас є внутрішні правила, які не завжди можуть бути зрозумілі гостям та вдається їх чітко донести. Можливо тут також відіграли роль молоді працівники, які нещодавно влаштувались до нас. Основна проблема ресторану полягає у тому, що надпопит потрапити у цей ресторан і фізична можливість задовільнити усіх гостей не співпадають. У нас є столи, які резервуються, а є ті, що розраховані на вхідного гостя. Тому зі сторони може здаватися, що столи пусті і це наше внутрішнє бажання не пустити людей і не заробити гроші», – каже директор «Ресторації Бачевських» Тарас Яровий.

Зазначимо, що власниками «Ресторації Бачевських» є львівські бізнесмени Марк Зархін, Олександр Поздняков та Ігор Шевельов. Їм належать мережі «Fast Food System» та «Kumpel’ Group», до яких також входять піцерія «Челентано», «Картопляна Хата», «ЯПІ», пивоварня «Кумпель», «Голодний Микола», «Сало».

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі