Порошенко за рік витратив $350 тисяч на рекламу у Facebook

20 червня 2020 Політика
Share Button
Фото: Української Правди
П'ятий президент України та лідер партії "Європейська Солідарність" Петро Порошенко витратив майже $350 тис. на рекламу своїх сторінок у соціальній мережі Facebook за рік.

Про це повідомила журналістка Тетяна Висоцька. Так, упродовж червня 2019 – червня 2020 року на рекламу сторінки партії “Європейська Солідарність” у соціальній мережі Facebook Петро Порошенко і його соратники витратили майже $186 тисяч. За цей же період на рекламу публічної сторінки Петра Порошенка було витрачено понад $161 тисячу.

Нагадаємо, що у березні минулого року Facebook ввів нові правила щодо передвиборчої та політичної реклами аби домогтися прозорості, попередити маніпуляції та іноземне втручання у вибори. Із того часу в будь-якій рекламі, в якій згадується політичний діяч, партія, чи навіть просто є заклик йти на вибори, має бути вказано, ким ця реклама оплачена. Також ця реклама має бути внесена до спеціальної бібліотеки.

Бібліотека містить дані про всю активну й неактивну рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою, яка демонструвалася з березня 2019. Уся ця реклама зберігатиметься в Бібліотеці 7 років.

 

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі