“Портал мешканця Львова” обійшовся бюджету в 1,5 млн гривень

13 січня 2022, 16:39 Львів
Share Button
Скріншот
Однак, його робота викликала чимало зауважень від перших користувачів.

На портал для мешканців, який презентували вчора, 12 січня, і чия робота викликала зауваження від користувачів, Львів витратив з бюджету приблизно 1,5 млн грн.

Саме таку суму повідомили у прес-службі мерії, пишуть “Наші гроші. Львів”

Таке підтвердження також знайшли в Prozorro. Так, за розробку програмного забезпечення “Портал мешканця Львова” в рамках оновлення проекту “Особистий кабінет мешканця” департамент розвитку Львівської міськради заплатив 1,43 млн грн. Ці кошти отримало ТОВ “Епам рішення”. До кошторису входило розроблення користувацької та адміністративної частини порталу, тестування, впровадження та дослідна експлуатація.

Послуги з дизайну матеріалів для порталу мешканців у Світлани Криницької коштували ще 27 тис. грн, надання послуг з технічної підтримки (в т.ч. хостингу) сайту у ЛКП “Міський центр інформаційних технологій” – ще 35 тис. грн.

Нагадаємо, управління інформаційних технологій Львівської міської ради спільно з партнерами, компанією Mastercard в Україні та ІТ-компанією EPAM 12 січня, презентувало новий портал для мешканців Львівської громади. У перший день роботи частина послуг на сайті ще недоступна. А деякі існуючі послуги або не працюють, або працюють некоректно.

Як повідомив сайт “Гал-інфо”, для користування однією з послуг необхідно вибрати зі списку не лише назву вулиці, але і номер будинку, що не є можливим у зв’язку з відсутністю більшості номерів будинків. Журналісти також перевірили цілий перелік вулиць, на яких будинки відсутні і неможливо подати жоден запит.

У редакції “Наші гроші. Львів” в одному із чотирьох випадків не надійшов лист про верифікацію на електронну пошту. Крім того, спробували надіслати запити на отримання публічної інформації, однак система повідомила, що це не вдалося зробити. А в одному з випадків після такого “невдалого” надсилання на телефон надійшли сповіщення, що запит зареєстрували 10 разів.

Як повідомив ZAXID.NET, в управлінні ІТ планують ще покращити роботу сайту, поступово розширити перелік послуг, які можна буде отримати на Порталі мешканця, а також доопрацювати функції оновленого сайту.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі