
Про це повідомили у пресслужбі “Сільпо”.
«Сільпо» Солов’їною — це відеоуроки й домашні завдання. Вони допомагають засвоїти тематичну лексику, опанувати правильну вимову слів, а також тренують дикцію. Щебечемо солов’їною ми разом з Андрієм Шимановським, актором-викладачем техніки мови.
Навчання відбувається у форматі лагідного марафону: протягом 42 днів працівники мережі щодня отримуватимуть відео або завдання у внутрішніх каналах комунікації. Це все для того, щоб знання краще засвоїлися, а в усіх нас було маленьке нагадування говорити українською щодня. Адже мову можна дійсно опанувати, тільки якщо регулярно використовувати її в житті.
Відео також публікуватимуть на YouTube-каналі «Сільпо», а отже, кожен охочий зможе приєднатися до навчання. По закінченню марафону ми викладемо в публічний доступ методичний матеріал, з яким будь-хто зможе навчатися як самостійно, так і в команді.
У планах «Сільпо» продовжувати програму навчання українській мові в онлайні і в офлайні. Ба більше, вивчення солов’їної стане офіційною частиною індивідуального плану розвитку працівників супермаркетів «Сільпо».
Довідково
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована 1998 року. Станом на 18 березня 2021-го нараховує 273 супермаркети, а також 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Коментарі