У CoST підрахували середню вартість будівництва 1 км доріг в Україні у 2020 році

04 грудня 2020 АвтоДіло, Економіка
Share Button
Фото - ЦТС
За підрахунками організації, у цьому році будівництво 1 км нової дороги обходилося в середньому в 90,2 млн грн, що на 14,3% менше, ніж у 2019-му.

Ініціатива із прозорості інфраструктури CoST Ukraine в ході брифінгу “Підбиття підсумків моніторингу дорожньо-будівельного сезону 2020 року” були представлені розрахунки актуальної вартості будівництва та ремонту доріг в Україні. Також була дана оцінка роботі “Укравтодору”, повідомляє сайт ЦТС.

Так, згідно з розрахунками CoST Україна, у 2020 році середня вартість 1 км нового будівництва склала 90,2 млн грн, що на 14,3% менше, ніж в 2019 році. Вартість реконструкції в середньому зменшилася на 44,7% і склала 36 млн грн, капітального ремонту – 25,184 млн грн (+4).

Що стосується середнього поточного ремонту, то вартість 1 км таких робіт в 2020 році склала в середньому 11,193 млн грн або на 91,6% більше, ніж в 2019 році.

Згідно з результатами моніторингу CoST Ukraine, дорожниками в 2020 році було виконано 14,35 км нового будівництва, 77,29 км реконструкції, 449,7 км капітального ремонту та 4395,4 км поточного середнього ремонту.

“Ми проаналізували ремонти, проведені” Укравтодором “в 2020 році, і виявили досить позитивну тенденцію – не 100%, але більшість поточних середніх ремонтів доріг “Укравтодор” в поточному році, на відміну від попередніх періодів, проводить за посиленою технологією. Замінюється і зміцнюється основа автодоріг, що наближає технологію виконання поточного середнього ремонту доріг до технології капітальних ремонтів. Відповідно, довговічність відремонтованих доріг значно зростає “, – прокоментував директор CoST Ukraine Святослав Абрамов.

Серед чинників подорожчання робіт з поточного середнього ремонту він також назвав включення до складу ремонту посилення дорожньої основи, пристрій бар’єрних огороджень, освітлення, нових дорожніх знаків тощо.

Крім цього, в CoST оцінили заходи “Укравтодору” з планування закупівельного процесу.

“Наші експерти встановили, що в 2020 році тендери” Укравтодору “планувалися значно краще, ніж у минулому році. Так, більшість договорів було укладено вже в квітні, а не в червні , як це відбувалося в 2019 році. Також позитивною тенденцією є пріоритизація на великих обсягах робіт. “Укравтодор” вибрав правильну тактику ремонтувати великі ділянки доріг, а не відновлювати автодороги невеликими відрізками, по кілька кілометрів “, – зазначили представники CoST.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі