У львівській «Ресторації Бачевських» хамство персоналу виправдовують «специфічним почуттям гумору»

18 серпня 2021 Львів
Share Button
Адміністрація «Ресторації Бачевських» у центрі Львова пояснила нещодавній випадок із грубими висловлюваннями офіціантів на адресу гості Уляни Куйдич.

«Ресторан нарешті відреагував, але так, що може би краще не реагував взагалі. Відповідь просто прекрасна ілюстрація того, як робити не варто», – зазначила обурена відвідувачка.

Раніше ми повідомляли, що впродовж останнього тижня львів’яни та українські туристи почали масово скаржитись на зверхню поведінку та висловлювання персоналу ресторану. Зокрема, місцева жителька Уляна Куйдич покинула заклад після того, як офіціант вигнав дівчину з-за столу. Того дня близько полудня дівчина мала зустрітись у місті за своїми гостями, які затримались на обіді, та прийшла до них у ресторан у зал з оранжереєю. Натомість адміністратор та офіціант закладу у грубій формі попросили Уляну Куйдич покинути заклад.

Через три дні після залишеної скарги на сторінці закладу львів’янці відповіли, пояснивши усе «специфічним почуттям гумору» кельнера.

«Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка склалась та окремо перепрошуємо за спецефічне почуття гумору нашого кельнера. З ним вже проведено визовну бесіду. Місце яке ви зайняли за столом, а точніше між двома столами, унеможливлювало їх обслуговування, тому вам запропонували місце за окремим столом, як вихід з ситуації, бо більшого вільного столу на той час нажаль не було. Ви хотіли спілкуватись і це місце, зі зрозумілих причин вам не підійшло. Нажаль ми не змогли в цій ситуації задовільнити запит усіх, четверо ваших знайомих виявили бажання закінчити трапезу і потім приєднатись до вас. Нам дуже шкода, що усе вийшло саме так, ми ще раз приносимо вибачення за цю ситуацію, але нажаль в той момент ми не могли посадити за столик для 4-ох п’ятого гостя», – сказали у закладі та додали фото столику, за яким трапилась ця подія.

 

Нагадаємо, днями у коментарі «Ділу» директор «Ресторації Бачевських» Тарас Яровий заявив, що наразі високий попит перевищує  можливості закладу.

Зазначимо, що власниками «Ресторації Бачевських» є львівські бізнесмени Марк Зархін, Олександр Поздняков та Ігор Шевельов. Їм належать мережі «Fast Food System» та «Kumpel’ Group», до яких також входять піцерія «Челентано», «Картопляна Хата», «ЯПІ», пивоварня «Кумпель», «Голодний Микола», «Сало».

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі