В Одесі викрили фіктивний Call-центр із оборотом в $1 млн

30 липня 2021 Кримінал
Share Button
Фото прокуратури
Діяльність «Call – centre» організував 28-річний мешканець Дніпра, який разом зі спільниками (адміністраторами, коучерами, бухгалтером та службою охорони) здійснював підбір персоналу, проводив спеціальні психологічні тренінги та навчання, прописував та опрацьовував сценарій «шахрайських схем».

Про це повідомляє прокуратура Одеської області.

В орендованому угрупованням приміщенні, за вказівкою «організатора», було створено та обладнано окремі структурні підрозділи злочинної організації – «служба безпеки», «адміністрація», а також «відділ холодників», «відділ клоузерів» та «кредитний відділ», які мали окремі приміщення, з необхідними меблями, комп’ютерним та технічним обладнанням, з доступом до мережі Інтернет, на якому встановлено необхідні для ведення «бізнесу» комп’ютерні програми та SIP-телефонія.

Учасники «Call – centre», так звані «холодники» та «клоузери», після їх навчання та чіткого інструктажу, діючи за легендою, як працівники банківських установ, а іноді як працівники правоохоронних органів, використовуючи клієнтські бази даних Dark Net та психологічні методи впливу, отримували від клієнтів банків персональні відомості для проведення розрахункових операцій, реквізити рахунків, коди – CVV.

Після чого спільники безперешкодно здійснювали перерахування коштів потерпілих на власні електронні гаманці або на рахунки підконтрольних осіб.

«Шахрайський бізнес» не обмежувався територією України, потерпілими ставали громадяни Російської Федерації, Польщі, Білорусі, Молдови.

Приблизний щомісячний оборудок так званого «центру допомоги банківським клієнтам» складав біля 1 млн доларів США.

Організатора та учасників злочинного угруповування затримано та повідомлено про підозру (ч. 4 ст. 190, ч.ч. 1, 2 ст. 255 КК України).

Наразі вирішується питання щодо обрання підозрюваним запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі