В Україні назвали товар, на який шалено зріс попит під час карантину

26 листопада 2020 Життя
Share Button
Фото ілюстративне
4-й квартал для продавців електроніки є основним. Понад 40% річних продажів припадає саме на жовтень-грудень.

Розповідає Сергій Венгер із компанії KIVI, інформує Gazeta.ua .

“Під час чорної п’ятниці зокрема продажі телевізорів зростають у 5-8 разів. Однак, рішення уряду про карантин вихідного дня може вдарити по продавцях електроніки в цьому році. Оскільки саме з п’ятниці по неділю відбуваються основні продажі. Попередні вихідні вже продемонстрували значне нетипове падіння. Інтернет-шопінг не зможе компенсувати зменшення продажів в оффлайні. Хоча всі очікують, що доля онлайн в чорну п’ятницю значно зросте в цьому році”, – каже експерт ринку електроніки.

За його словами, загалом 2020 рік для українського ринку електроніки видався непоганим.

“Обсяги продажів телевізорів росли протягом всього року. Зростання продовжувалось під час локдауну весною, коли більшість ринків відчули значне падіння. Через пандемію люди вимушені були більше часу проводити вдома. Це сприяло зростанню попиту на телевізори. Також основними драйверами росту продажів були інфляційні очікування, загострення боротьби між корейськими та китайськими брендами. Виробники телевізорів пропонували безпрецедентні знижки”, – розповів Сергій Венгер.

Експерт зазначив, що українці найчастіше обирають телевізори з діагоналями 32 та 43 дюйми. Хоча їхня доля на ринку постійно зменшується, разом вони займають понад 40%. Також майже втричі за останні 3 роки виріс попит на моделі телевізорів із діагоналями 50 та 55 дюймів.

“Усе більше покупців обирають Smart телевізори, їхня доля в структурі продажів складає більше 85 відсотків. Також активно цікавляться технологіями більш якісного зображення Ultra HD, 4К та голосового управління”, – зазначив Сергій Венгер.

У середньому цьогоріч пропонують знижку 30% на популярні моделі телевізорів.

“Популярність телевізорів без технології Smart TV падає. Але все ж, попит на них залишається. У структурі продажів їх частка сьогодні становить 15 відсотків, а з технологією Smart TV – 85 відсотків. Для порівняння, торік частка телевізорів без Smart TV дорівнювала 25 відсотків, 2017 року – 34 відсотки”, – підсумував Сергій Венгер.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі