В Україні презентували бренд Чорнобильської зони

19 лютого 2021 Відео, Життя
Share Button
Скріншот з відео
У Києві 19 лютого презентували новий бренд зони відчуження. Це шестигранний символ, який переходить від чорного зображення до повного зникнення.

Візуальна частина логотипу – шестигранник як символ зовнішнього покриття реактору, він передбачає зміни щороку. Цей символ наповнюється і змінюється з часом – від заповненого чорним кольором зображення шестикутника, який датується 1986 роком до повного його зникнення у 2064 році.

Про це пише Радіо Свобода.

Концепція розвитку нового бренду Чорнобильської зони відчуження має на меті привернути увагу туристів.

«Ми зможемо наповнити новими смислами Чорнобильську зону. Ми зможемо донести всім, що це те місце, куди варто з’їздити не з метою сфотографуватися, а задуматися над тим, який вплив людина може мати на планету», – сказав Боруховський.

Як повідомили на презентації, пандемія COVID-19 суттєво вплинула на розвиток туризму у Чорнобильській зоні, впродовж 2020 року її відвідало близько 30 тисяч туристів. Це вчетверо менше, ніж у 2019 році (тоді було 124 тисячі, серед яких 80% – іноземці).

26 квітня 1986 року на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС стався потужний вибух, що спричинив руйнування частини реакторного блоку і машинного залу.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі