З’явилися перші фото нового протитанкового ракетного комплексу “Пірат”

11 липня 2020 Фото
Share Button
Фото: Defense Express
Легкий протитанковий ракетний комплекс "Пірат" один з напрямків співпраці між українським підприємством ДержККБ «Луч» та польською компанією Mesko. Польська сторона вперше надала фото нової розробки - насамперед нової керованої ракети.

За інформацією Defense Express, особливістю нової спільної розробки зброярів з України та Польщі є система наведення ракети. Ракета наводиться на ціль за допомогою лазерного підсвітлювача, промінь якого формує на цілі точку, в яку і має влучити ракета. При цьому такий підсвітлювач може бути встановлений як на самій пусковій, так і бути зовнішнім.

У рамках проєкту для цієї ракети було створено детекційний модуль, що підкеровує ракету під час польоту на плямку лазера, що підсвітлює ціль. Також було розроблено і впроваджено в серійне виробництво кремнієві квадрантові детектори, що працюють у близькій частині інфрачервоного спектра (SWIR).

Фото: Defense Express

Максимальна дальність стрільби в піхотному варіанті ПТРК “Пірат” складає 2500 м. Ракета обладнана бойовими частинами з трьома типами вагою 2,5 кг – кумулятивною, термобаричною і осколково-фугасною.

Сама ракета має масу 10 кг і калібр 107 мм, запускається з транспортно-пускового контейнера (ТПК) довжиною 1180 мм. Маса спорядженого ТПК з ракетою – 15 кг.

У складі прицільного комплексу ПТРК входять денний та цілодобовий тепловізійний приціл, лазерний цільовий покажчик, електронний компас і приймач GPS. Час польоту ракети – 12 секунд. БЧ гарантує пробиття на рівні 550 мм RHA, прикритої ERA.

Фото: Defense Express

Ці показники дуже схожі до тих, які реалізовані в носимому ПТРК “Корсар” з ракетою Р-3 з лазерною променевою системою наведення. “Корсар” розроблений ДержККБ “Луч”, прийнятий на озброєння ЗС України, постачається на експорт.

Фото: Defense Express

У рамках проекту “Пірат” “ДержККБ “Луч” відповідає за проект ракети в цілому як носія, блок аеродинамічних рулів і автопілот (у співпраці з CRW Telesystem-Mesko); у свою чергу, CRW Telesystem-Mesko відповідає за гіроскопічно стабілізовану головку наведення, автопілот (у співпраці з ДержККБ «Луч») і всю оптоелектроніку, а MESKO – за боєголовку, двигуни і решту (у т.ч. ПУ).

Серед головних переваг “Пірата” можливість перенесення одним солдатом, простота використання дешевої ракети; короткий час реакції на загрозу; фактична відповідність до тактики типу “вистрелив і забув” з точки зору оператора, хоча й потребує лазерного підсвітлення цілі, а також можливість швидкого пуску ракет по цілях, послідовно підсвічених оператором лазерного підсвітлювача, зазначаєтьься у повідомленні.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі