Глава НСЖУ оскандалився, захищаючи телеканал «112 ua»

27 вересня 2019, 12:20 Політика
Share Button
Сергій Томіленко. Фото: фейсбук
Національна спілка журналістів України сприймає рішення Нацради щодо позбавлення цифрових ліцензій 112 каналу як спробу обмежити свободу слова і впровадити цензуру.

Про це на своїй сторінці у фейсбуці написав голова НСЖУ Сергій Томіленко.

Адже, за його словами, «112 канал – лідер новинного мовлення. І часто критикує владу або дає можливість донести свою позицію критикам влади».

«Шкода, що в сучасній Україні телеканали позбавляють ліцензії, а велику аудиторію – доступу до вподобаного ЗМІ», – зазначив він. Томіленко каже, що «стурбований жорстким рішенням Нацради. Вона поставила під загрозу сотні робочих місць журналістів та співробітників телеканалу «112-Україна».

Стурбований жорстким рішенням Нацради. Вона поставила під загрозу сотні робочих місць журналістів та співробітників…

Gepostet von Sergiy Tomilenko am Donnerstag, 26. September 2019

Разом з тим голова НСЖУ висловив претензії до самої Нацради: «У першу чергу чекаємо від Нацради не репресивних рішень щодо телеканалів, а звіту щодо численних претензій до діяльності самої Нацради, які лунали за останні роки. Пояснень, чим саме була зумовлена вибіркова увага регулятора до окремих каналів (за часів попереднього Президента це і спроба тиску на «1+1», крім 112 та Ньюзвану)», – додав він.

У коментарях не підтримують голову НСЖУ, навпаки, пишуть, що цю проросійську «контору» давно треба було прикрити.

Додамо, допис Томіленка у фейсбуці уже розійшовся проросійськими ЗМІ.

Зазначимо, в Офісі президента перед тим заявили, що стежать за ситуацією на каналі та що незабаром склад Нацради буде оновлено.

Офіс Президента України стежить за ситуацією щодо телеканалу «112 Україна». Переконані, що свобода слова є невід’ємною…

Gepostet von Офіс Президента України am Donnerstag, 26. September 2019

Нагадаємо, Національна рада з питань телебачення й радіомовлення позбавила телеканал «112 Україна» цифрових ліцензій на мовлення.

На телеканалі вважають рішення Нацради незаконним та зазначають, що про закриття телеканалу не йдеться.

4 жовтня 2018 року Верховна Рада ухвалила постанову, якою запропонували Раді національної безпеки і оборони запровадити санкції проти компаній-власників телеканалів «112 Україна» і NewsOne. Зазначимо, з жовтня 2018 року NewsOne належить нардепу від «Опозиційного блоку» Тарасу Козаку, який є політичним соратником Віктора Медведчука. В червні 2019 року Тарас Козак об’єднав телеканали NewsOne, 112 та ZIK у спільний медіахолдинг.

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі