В Україні запустили “розумний” сервіс для управління будинком

30 жовтня 2020 Життя
Share Button
Фото: ілюстративне
В Україні запрацювала платформа "ДЖЕК", яка дозволяє управляти будинком через смартфон або комп'ютер. З її допомогою мешканці багатоквартирних будинків можуть спілкуватися з управителями і сусідами, а також вирішувати питання ЖКГ в онлайн-режимі.

Про це повідомляє “БЖ“.

За допомогою сервісу можна:

  • оплатити комуналку (електрика, тепло, вода і інше) без комісій. Доступний платіжний сервіс iPay, в подальшому планують підключити й інші;
  • подати заявку на зміну постачальника газу;
  • відправити онлайн-звернення управителю і стежити за статусом виконання. Наприклад, можна оформити заявку на зміну лампочки в під’їзді або ремонт лавки у дворі;
  • взяти участь в онлайн-голосуванні;
  • викликати майстра по ремонту (електрика, сантехніка, слюсаря);
  • отримувати новини, які стосуються будинку. Зокрема, про планові відключення комунальних послуг, ремонти, аварії та інші.

Фото: БЖ

Зазначається, що управителі за допомогою сервісу можуть відправляти мешканцям електронні платіжки, інформувати про новини та події (зокрема, через особистий кабінет, Viber, Telegram, e-mail, СМС), стежити за зверненнями мешканців та за статусом їх виконання, проводити опитування (по наданню послуг, зміни постачальників).

Фото: БЖ

Користування платформою безкоштовне як для жителів, так і для керівників. Сервіс доступний для завантаження на смартфон (AndroidiOS) або у веб-версії. Заснувала проєкт Євгенія Дубинська, яка десять років працює в сфері ЖКГ. Крім того, в створенні платформи брав участь засновник і СЕО Fedoriv Group Андрій Федорів та керівник IT-компанії Verter.Digital Transformation Анатолій Вовнюк, йдеться у повідомленні.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі