Актуальні теми:

Оновлений РІЕЛ: зміна підходів до девелопменту та нова айдентика бренду

05 травня 2025 Економіка, Львів
Share Button
РІЕЛ оновлює бренд і запускає нову філософію девелопменту. Це перезавантаження – логічний етап нашого розвитку як системного девелопера, який понад 22 роки формує міське середовище у Львові та Києві.

З 2003 року РІЕЛ реалізував понад 100 житлових і комерційних об’єктів загальною площею понад 2 мільйони квадратних метрів. Навіть в умовах повномасштабної війни ми завершили всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, а у 2024 році зберегли лідерство на Львівщині як найдинамічніший забудовник регіону.

Оновлення бренду супроводжується переходом до системного девелопменту – з більшим фокусом на якість, відповідальність і сталий розвиток. Як системний девелопер, Корпорація РІЕЛ продовжує впровадження сучасних технологій будівництва, зокрема BIM-моделювання, посилює контроль якості на всіх етапах, впорядковує стандарти післяпродажного сервісу та управління об’єктами.

“Ми представили оновлену айдентику. Новий логотип базується на символах стійкості та структурованості, що перегукуються з опорними конструкціями та досконалими природними формами. Новий візуальний стиль компанії натхненний однією з найдосконаліших форм у природі – сотами. Сота – найефективніша й найраціональніша конструкція, її автор – бджола, один із найвідповідальніших і найточніших будівельників у живому світі. Сота є символом майстерності, продуманості, точності й надійності.

“Ми прагнемо, щоб оновлений бренд відображав саме цю впевненість і став візуальним символом надійності – гарантом добудови кожного з проєктів, наскільки емоційними, сучасними чи складними вони б не були. Ми віримо, що з часом ця ідея виросте у великий гармонійний вулик – спільноту середовищ для життя, створених РІЕЛ”.

Основними кольорами бренду стали темно-синій і яскравий зелений – як відображення надійності, відкритості та прагнення до розвитку.

“Ми працюємо на ринку більше 22 років. Наш шлях – це досвід, вдосконалення, професіоналізм, гнучкість, адаптація. Ми – живі люди, не комп’ютери. Ми помилялися, шукали відповіді, вчилися, змінювалися. І з кожним кроком ставали сильнішими. Оновлення бренду для нас – це не просто новий етап, а втілення досвіду, який загартував нас, і віри у те, що розвиток ніколи не має зупинятися”, – зазначив СЕО РІЕЛ Ростислав Мельник.

Корпорація РІЕЛ адаптується до викликів часу. Навіть в умовах нової реальності продовжуємо працювати над новими проєктами, вдосконалювати підходи до девелопменту й створювати простори, в яких хочеться жити.

“Бо РІЕЛ – це девелопер, який не зупиняється. І оновлюється, щоб бути ще ближчим і надійнішим для вас”.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі