
Говорили про те, що найбільше хвилює ринок: фінансування у 2026-му, перспективи стартів нових проєктів, цінові прогнози, а також демографічні виклики.
Подібні галузеві зустрічі сприяють формуванню прозорих відносин та поглибленню партнерських контактів між учасниками ринку.
Ростислав Мельник, СЕО РІЕЛ, акцентував на важливості створення «магнітів» у сучасних житлових просторах — що стають точкою тяжіння для мешканців та створюють додану вартість. «Ми не боїмося залишитися з квадратними метрами без попиту: ринок готовий поглинути якісний продукт. Головне — пропонувати не лише житло, а й середовище, де людям справді комфортно жити», — резюмував СЕО РІЕЛ.
У цьому контексті РІЕЛ також акцентує на розвитку партнерських відносин з агентствами нерухомості у Києві та Львові.
Навесні компанія організувала у столиці перший масштабний захід для агентств і рієлторів, на якому презентувала житлові комплекси Brother та Sister. Сьогодні до партнерської мережі у Києві вже долучилося близько 1500 рієлторів.
Така ж програма успішно працює у Львові, де об’єднує понад 350 рієлторів. Для них компанія провела серію професійних зустрічей, під час яких презентувала нові львівські проєкти — Big Ben, Harry, Hyde Park та Father.
Координаторка відділів продажу РІЕЛ у Києві Зоряна Землинська під час виступу на LUN Conference підкреслила: «У Львові 14-15% продажів відбувається завдяки нашим партнерам-брокерам. У Києві – 10%. Це доводить: партнерство працює, і воно вигідне для всіх сторін».
На стенді РІЕЛ партнер-менеджерка Оксана Гринько знайомила агенції нерухомості та брокерів із програмою, розповідала про формат співпраці та обговорювала майбутні проєкти.
Ми вдячні всім, хто вже приєднався до партнерської програми, і запрошуємо нових учасників дізнатися більше за посиланням.
Джерело: Девелопер РІЕЛ

Коментарі