Актуальні теми:

У громадському транспорті Львова зросте вартість проїзду

30 серпня 2024 Львів
Share Button
Це стосується лише тих випадків, коли пасажири купують паперовий квиток у водія.

З 1 вересня у громадському транспорті Львова вартість проїзду зросте до 25 гривень. Це стосується лише тих випадків, коли пасажири купують паперовий квиток у водія. Для тих, хто оплачує проїзд безготівково, вартість проїзду залишиться незмінною.

Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.

За інформацією міськради, 19% від усіх пасажирів громадського транспорту розраховуються готівкою, 81% — безготівково. Для тих, хто оплачує за проїзд безготівково, вартість залишається незмінною: 13 грн — при оплаті загальною “ЛеоКарт”, 6,5 грн — при оплаті студентською “ЛеоКарт” та 15 грн — при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC.

Як зазначили у департаменті міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР, одне з найголовніших завдань е-квитка — зменшення обігу готівки у транспорті.

“Після запуску е-квитка ринок перевезень став більш прозорим та зрозумілим для перевізників загалом. І, залучивши нового для Львова перевізника, вдалося відновити роботу автобусних маршрутів №12, №57, №48, які тривалий час не курсували. Додатково, силами “старих” перевізників, у Львові також відновили ще один маршрут — №45″, — зазначив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило

У Львівській міськраді кажуть, що триває робота над рештою функціоналу е-квитка. Наступними етапами стануть абонементи та мобільний додаток.

“Ми розробляємо можливість запуску місячного абонемента, бо є моменти в чинному законодавстві, які не дають нам змоги перейти на оплату транспортної роботи та запустити різного роду абонементи — трьохмісячні, піврічні, річні. Після запуску місячного абонемента, що є базовим функціоналом додатку, ми плануємо цієї осені запустити застосунок “ЛеоКарт”, — зазначив Олег Забарило.

У міськраді наголосили, що спільно з перевізниками та економістами там працюють над розрахунком вартості одного кілометра роботи. Очікують на затвердження відповідних змін до законодавства, щоб перейти на оплату транспортної роботи та запустити всі види абонементів.

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі