У своїй презентації «Великі дрібниці – будуємо лояльність бренду» він розповів як довіра народжується не з рекламних кампаній чи знижок, а зі щирості, відкритості й поваги до клієнта.

«Не потрібно вкладати великі гроші, щоб стати брендом, який люблять. Почніть з чесності. Будьте відвертими, визнавайте помилки, і вас будуть поважати. Ви ніколи не зможете подобатися кожному. Комунікуйте з тими, хто цінує ваш продукт, і саме вони стануть вашими амбасадорами», – зазначив він.

Борис Цомая також поділився особистим досвідом у РІЕЛ, пояснивши, як прозорість і прямий діалог допомагають будувати довіру навіть у кризові моменти: «Ми не ховаємось за красивими СММ-постами. Ми завжди готові до чесного діалогу. І саме так формується довіра».

Підсумовуючи, він закликав бренди до сміливості, але з розумінням міри: «Будьте сміливими, але не забувайте про доречність. Лояльність не купується – вона народжується там, де є чесність, системність і сильний продукт».

Джерело: Девелопер РІЕЛ



Коментарі