10 грудня Львівська міська рада повідомила про підписання угоди між ЛКП «Львівавтодор» та підрядником ТОВ «Вельт Капітал», однак у пресрелізі не уточнили, яким чином ця компанія була обрана для виконання робіт, пише “Львівський портал”.
Депо для Сихівського напрямку та економія бюджету
Нове комунальне депо зводитимуть як додаткову технічну базу для автобусів, що працюють на маршрутах Сихівського напрямку. За словами керівника департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олега Забарила, сьогодні всі 240 комунальних автобусів виїжджають з одного депо, що спричиняє значні «нульові пробіги» — до 15 км на кожну машину.

Будівництво депо дозволить щодня випускати додатково близько 70 автобусів, а економія на пальному сягатиме приблизно 1,5 млн грн щомісяця.
«У річному вимірі це дуже значні кошти», — підкреслив Забарило.
Вартість та терміни реалізації
Загальна вартість проєкту становить 3 млн 871 тис. євро (без ПДВ). Фінансування здійснюватимуть спільно місто та Європейський інвестиційний банк, який виділяє близько 3,3 млн євро.
Будівництво має розпочатися протягом місяця й триватиме 14 місяців. Нове депо стане базою для 48 нових автобусів «Електрон», які Львів очікує отримати наступного року.
Обговорення будівництва депо триває з 2018 року — тоді було виділено земельну ділянку площею 1,26 га біля вул. Стрийської. Містобудівні умови затвердили у 2019 році, а у 2020-му місто погодило залучення кредиту ЄІБ.
Підрядник із репутацією скандального: що відомо про «Вельт Капітал»
ТОВ «Вельт Капітал», яке очолює Тетяна Павленко, не вперше отримує великі проєкти від Львівської міської ради. Компанія вже виконувала роботи за грантові кошти, зокрема на об’єктах Першого ТМО Львова, і при цьому неодноразово ставала фігурантом журналістських розслідувань.

Звинувачення у завищенні вартості матеріалів
Журналісти NGL.media виявили, що при капітальному ремонті нейрохірургічного відділення компанія заклала завищену вартість матеріалів щонайменше на 1 млн грн. Деякі позиції, як-от скляні перегородки для душових, були завищені майже вчетверо.
Розслідування щодо інших проєктів
Компанія також фігурувала у справах про можливе завищення цін під час ремонтів:
- школи у селі Милятичі,
- тепломережі у місті Володимир.
Окрім цього, «Вельт Капітал» вигравав багатомільйонні тендери, не маючи власної техніки, а використовуючи орендовану техніку і численних субпідрядників. Наприклад, для ремонту вулиці Центральної у селі Мальчиці фірма планувала залучати 46 одиниць техніки від ТОВ «Сімбо Капітал».
Перемоги в тендерах без конкуренції
Компанія нерідко ставала єдиним учасником тендерів. Зокрема, при реконструкції нового паліативного відділення у Львові на 67,2 млн грн вона подала неповний пакет документів, однак усе одно була визнана переможцем.
Податкове розслідування
Фірма також фігурувала у розслідуванні щодо можливого ухилення від сплати податків у 2019 році.
У міській раді поки не пояснили, за якою процедурою та на яких умовах «Вельт Капітал» був обраний підрядником для будівництва нового автобусного депо. Це питання вже привертає увагу громадськості, з огляду на репутацію компанії та її попередні проєкти.
Новий транспортний об’єкт стане важливим елементом інфраструктури Львова, однак прозорість вибору підрядника та якість виконання робіт залишаються ключовими чинниками довіри мешканців міста.



Коментарі