
Захід відбувся в рамках September Fest — головного міського урбан фестивалю цієї осені, у відкритому просторі А-STATION у столиці. Під час обговорення він поділився своїм баченням трансформацій на ринку нерухомості та ролі маркетингу в сучасних умовах.
За словами Бориса Цомая, попри всі виклики сьогодення, базові принципи роботи з нерухомістю залишаються сталими.
«Я постійно чую фразу: “ринок змінився”. Але насправді ринок не зник — він трансформується. Ми живемо в умовах зовнішніх факторів, які щодня впливають на нас, але основні закони роботи з нерухомістю залишаються незмінними».
Сьогодні ключовим критерієм для клієнтів стає впевненість у девелопері та його здатності вчасно реалізовувати проєкти.
«Люди хочуть отримати часточку надії. Для них надійність будівельника, портфоліо реалізованих об’єктів та дотримання термінів здачі — це головне. У часи турбулентності саме довіра стає вирішальним фактором», — наголосив маркетинг-директор РІЕЛ.
Для зміцнення довіри, підкреслили у РІЕЛ, важливо детально розуміти потреби та очікування аудиторії.
«Ми розклали цільову аудиторію на субсегменти та прописали, що турбує кожного з потенційних покупців. Це дозволяє точніше підбирати меседжі й канали, аби говорити з клієнтом його мовою», — пояснив Борис Цомая.
Він також зазначив, що традиційні рекламні інструменти поступаються місцем цифровим каналам: «Я абсолютно діджиталізована людина. Для мене важливо бачити шлях кожного ліда — від першого контакту до угоди. Сьогодні цифрові канали вже перевищили телебачення за кількістю переглядів. Це і є справжня революція у сфері комунікацій».
Окремо Борис Цомая звернув увагу на важливість нових підходів для молодих компаній та спеціалістів:
«Молодим потрібно про себе заявити. Ми живемо у часи, коли не потрібно витрачати кошти на дорогий піар у великих ЗМІ. Є YouTube, є різні колаборації, блогери, інфлюенсери. Але починати слід із роботи над унікальністю продукту, а вже потім шукати колаборації».
Модератором дискусії виступила Ксенія Батищева, CEO та Founder AS Architecture&Design Building. Серед учасників були: Олена Рижова, комерційна директорка «Інтергал-Буд»; Максим Одінцов, Business Development Manager «Два Академіка»; Наталія Дідківська, комерційна директорка VIYAR; та Дмитро Струк, директор з розвитку компанії «Креатор-Буд».
РІЕЛ — девелопер із понад 22-річним досвідом, який реалізував більше 100 об’єктів площею понад 1 млн м² та входить у ТОП-3 найбільших забудовників України за даними ЛУН і Forbes Ukraine. Компанія успішно завершила всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, й утримує лідерство у Львові.
На початку літа 2025 року РІЕЛ оголосив про старт продажу одразу у шести амбітних проєктах у двох великих містах України. У Львові: резиденція Hyde Park, що втілює концепцію wellness-життя; клубний дім Harry із реновацією історичних фасадів; масштабний комплекс Big Ben у сучасному бізнес-кластері; а також проєкти нового формату у середині комфорт-класу RIEL Family Style — Father (у Львові), Brother та Sister (у Києві), створені для сімейного життя з продуманою інфраструктурою та ігровими сценаріями.
Сьогодні компанія продовжує формувати тренди на ринку нерухомості, поєднуючи архітектурну сучасність, якість та орієнтацію на стиль життя мешканців.
Джерело: Девелопер РІЕЛ

Коментарі