Актуальні теми:

До Львова вперше в історії привезли три «Золоті мʼячі», які здобували українські футболісти (фото)

29 травня 2025 Львів, Спорт, Трафунки
Share Button
На площі Ринок нагороди простоять до неділі, 1 червня, а потім поїдуть в інші міста України.

Про це розповіли у Львівській міськраді.

За всю історію “Золотий м’яч” здобували у 1975 році його отримав Олег Блохін, у 1986 — Ігор Беланов, а у 2004 — Андрій Шевченко. Легенди українського футболу також приїхали до Львова, щоб не лише презентувати «Золоті мʼячі», а й надихнути дітей займатися футболом.

Проєкт розпочався у грудні 2024 року, до 20-тої річниці отримання найпрестижнішої футбольної нагороди Андрієм Шевченком. Тоді було організовано перше турне власне його «Золотого мʼяча». З цього зародилась ідея експозиції всіх трьох «Золотих мʼячів».

«Це перший раз в історії всі три «Золоті мʼячі» зібралися, щоб надихнути і змотивувати нашу молодь. Якщо ми змогли здобути «Золоті мʼячі», то з вірою, бажанням і дисципліною це зможуть зробити і наші молоді футболісти. Я вірю, що в Україні буде і четверта найпрестижніша футбольна нагорода», — наголосив Андрій Шевченко.

Також Олег Блохін, Ігор Беланов та Андрій Шевченко залишили підпис у Книзі почесних гостей Львова в кабінеті міського голови, оскільки це місто відіграло важливу роль у кар’єрі кожного.

«Ви надихали покоління українців. Я знаю, що дуже багато хлопців і дівчат, які сьогодні воюють, надихаються вашими подвигами. І те, що ви сьогодні зібралися тут, у Львові — це дуже важливо для всіх нас. Нам всім зараз потрібно надихатись людьми, які робили неможливе можливим. Ви були, є і будете героями для України», — зазначив Андрій Садовий, міський голова Львова.

Турне «Золотих мʼячів» організував бренд ROZETKA до свого 20-річчя. На площі Ринок, поруч з конструкцією, на якій 4 дні будуть експонуватися «Золоті мʼячі», розміщено футбольного поп-ап, де продають особливу сувенірну продукцію. Виручені кошти будуть спрямовані на підтримку дитячого футболу в Україні.

«До 20-річчя ROZETKA ми організували чудове турне Україною трьох «Золотих мʼячів». До проєкту була розроблена спеціальна сувенірна лінійка продукції, серед якої — золоті футбольні мʼячі з факсиміле всіх трьох володарів «Золотих мʼячів». Їх продаж має благодійну мету — весь прибуток буде скерований на проведення дитячого футбольного турніру «Шкільний мʼяч», який організує Українська асоціація футболу», — розповіла Олена Заболотна, директорка мережі офлайн-магазинів ROZETKA.

 

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі