Актуальні теми:

Рейдерство бізнесу військового ЗСУ у Львові

17 березня 2025 Ексклюзив, Львів
Share Button
Поки військовий на фронті, власниця бренду "Black Honey" Оксана Вітинська намагається відібрати його бізнес.

Антон Петрівський

“На фото – Оксана Вітинська, власниця бренду “Black Honey” (мережа кав’ярень). Саме вона намагається рейдернути бізнес військового Луки Карпюка, поки він захищає її сім’ю і бізнес на війні. Це настільки цинічна історія, шо чесно кажучи я досі не можу повірити, що вона на таке пішла”, — пише Антон Петрівський у Facebook.

Як зазначає Петрівський, раніше чоловік організував власний бізнес по франшизі “Black Honey”. Згодом він започаткував власний бренд, до діяльності якого у Оксани Вітинської не було претензій. Більше того, вона співпрацювала із його бізнесом, який він здійснював під новим брендом.

“Але коли вона побачила загальні успіхи його закладів, то раптом з’явились претензії і до франшизних локацій і до нового кафе і вона почала бурхливу діяльність щодо перешкоджання його бізнесу. Окей. Це були їхні цивільні відносини. Згодом Лука мобілізувався у військо (третя штурмова бригада) і зі зрозумілих причин не мав змоги адекватно реагувати на наїзди Вітинської. Натомість вона, користуючись його участю у війні подала заявку на реєстрацію на себе його бренду, а також готує матеріали до суду, щоб віджати приміщення його кав’ярні, а також вибити з нього якісь мільйонні штрафи.

Не бажаючи виходити у публічну площину з цим “смородом” представники ветеранського середовища зустрілись з нею аби донести, що це не правильно “кашмарити” воїна і його бізнес поки він на війні. Через декілька днів вона сказала що готова замиритись з ним в особистому порядку. Але станом на сьогодні вона продовжує висувати до нього ті самі вимоги і збирається подавати до суду.

Я не знаю що в голові в цієї людини, але я точно знаю, що кожен, для кого є цінним захист країни, має як мінімум відхреститись від бренду “black honey” у всіх сенсах – не відвідувати їхні кав’ярні, розірвати договори про співпрацю, переконати інших не пов’язувати свій бізнес з Вітинською і її брендом.

Бо так виглядає, що українські військові цінуються лише в гробах…”

Підписуйтеся на сторінку "Діло" у Фейсбук

Коментарі